rodiklisrodiklis  CalendarCalendar  DUKDUK  IeškotiIeškoti  Narių sąrašasNarių sąrašas  Vartotojų grupėsVartotojų grupės  RegistruotisRegistruotis  PrisijungtiPrisijungti  

Share | 

Johnson's

Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Go down 
Pereiti prie : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AutoriusPranešimas

CREDIT : maliblue
OTHER CHARS I HAVE : Alexis
LOVE OF YOUR LIFE : She wasnt exactly sure when it happened. Or even when it started. All she knew for sure was that right here and now, she was falling hard and she could only pray that he was feeling the same way.- Luke
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Johnson's   Št. 12 23, 2017 2:50 pm

[note]Pizza & another cool secret? Kada ir kur? [/note]

IF I WAS DYING ON MY KNEES - YOU WOULD BE THE ONE TO RESCUE ME... AND IF YOU WERE DROWNED AT SEA  - I'D GIVE YOU MY LUNGS SO YOU COULD BREATHE.
WE'VE TAKEN DIFFERENT PATHS AND TRAVELLED DIFFERENT ROADS
Atgal į viršų Go down
Peržiūrėti vartotojo aprašymą http://dangerouscity.forum.st/

CREDIT : maliblue
OTHER CHARS I HAVE : Alexis
LOVE OF YOUR LIFE : She wasnt exactly sure when it happened. Or even when it started. All she knew for sure was that right here and now, she was falling hard and she could only pray that he was feeling the same way.- Luke
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Johnson's   Št. 12 23, 2017 3:06 pm

[note]Okelė [/note]

IF I WAS DYING ON MY KNEES - YOU WOULD BE THE ONE TO RESCUE ME... AND IF YOU WERE DROWNED AT SEA  - I'D GIVE YOU MY LUNGS SO YOU COULD BREATHE.
WE'VE TAKEN DIFFERENT PATHS AND TRAVELLED DIFFERENT ROADS
Atgal į viršų Go down
Peržiūrėti vartotojo aprašymą http://dangerouscity.forum.st/
CREDIT : sunsain/maliblue
CLAIM : Dave Franco
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Johnson's   Pir. 12 25, 2017 12:32 am

[note]Sveikas, mielasis.
Mielai, bet ar tikrai esi manai, kad tai gera mintis?[/note]

this is not me. i can't control whats inside of me. it is tearing me apart.

Atgal į viršų Go down
Peržiūrėti vartotojo aprašymą
CREDIT : sunsain/maliblue
CLAIM : Dave Franco
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Johnson's   Pir. 12 25, 2017 7:02 pm

[note]Labai graži mintis, mažyli. Tuoj būsiu. Nuramink Klaudiją, Trečiojo pasaulinio nenoriu.[/note]

this is not me. i can't control whats inside of me. it is tearing me apart.

Atgal į viršų Go down
Claudia Rose Johnson
GGRYFFINDOR PREFECT(0)

CREDIT : moonlight;painofchoco ♥
CLAIM : Madelaine Grobbelaar Petsch
LOVE OF YOUR LIFE : Brothers are like streetlights along the road, they don’t make distance any shorter but they light up the path and make the walk worthwhile. - Reuben&William♥
ABOUT CHARACTER : She's it... She's the best of both worlds. She's that independent, focused, ambitious queen. She's a boss. She can handle her own. And she's as alpha as they come. But at the same time, she knows where to draw the line and be a woman. She has a soft, submissive side, with a heart of gold. She's affectionate, passionate and extremely sexual. She knows how to take care of a man. She's spiritual, selfless and understands the definition of unconditional love. She's it. She's the best of both worlds. And whoever God decides to send her, will be luckiest man alive.
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Johnson's   Pen. 01 05, 2018 1:50 am

[note]Okei... norėčiau gauti informacijos apie vilkus... or whatever they're called. NOW. [/note]

I'm done with the noise that life seems to bring.But I'll use my voice, it's my turn to sing.  Dream in my soul and I won't let it go. They try to keep me down but I just get higher.
Atgal į viršų Go down
Peržiūrėti vartotojo aprašymą http://dangerouscity.forum.st/t11014-painofchoco
Claudia Rose Johnson
GGRYFFINDOR PREFECT(0)

LOVE OF YOUR LIFE : Brothers are like streetlights along the road, they don’t make distance any shorter but they light up the path and make the walk worthwhile. - Reuben&William♥
ABOUT CHARACTER : She's it... She's the best of both worlds. She's that independent, focused, ambitious queen. She's a boss. She can handle her own. And she's as alpha as they come. But at the same time, she knows where to draw the line and be a woman. She has a soft, submissive side, with a heart of gold. She's affectionate, passionate and extremely sexual. She knows how to take care of a man. She's spiritual, selfless and understands the definition of unconditional love. She's it. She's the best of both worlds. And whoever God decides to send her, will be luckiest man alive.
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Johnson's   Pen. 01 05, 2018 2:08 am

[note]I'm okay, don't worry.[/note]
[note]taip gavosi, jog Reuben netyčia pavirto... tuo werewolf ar kaip tu jį vadini[/note]
[note]Prašau, man reikia nors kokios informacijos, kaip jam padėti... aš visiškai žlugus, Lukai... [/note]

I'm done with the noise that life seems to bring.But I'll use my voice, it's my turn to sing.  Dream in my soul and I won't let it go. They try to keep me down but I just get higher.
Atgal į viršų Go down
Claudia Rose Johnson
GGRYFFINDOR PREFECT(0)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Johnson's   Pen. 01 05, 2018 2:16 am

[note]Ugh, tai žodžiu turiu laiko išgelbėt vaiką iki kitos pilnaties. Good to know...[/note]
[note]Ar yra kažkas nu tipo koks nors variantas, kaip nuslopint tą žvėrį? arba išvis panaikint iš žmogaus organizmo???? [/note]

Atgal į viršų Go down
Claudia Rose Johnson
GGRYFFINDOR PREFECT(0)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Johnson's   Pen. 01 05, 2018 2:18 am

[note]Tavo rūsys???[/note]
[note]Juk galėtume ten kažką suorganizuoti, ne???? [/note]

Atgal į viršų Go down
Claudia Rose Johnson
GGRYFFINDOR PREFECT(0)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Johnson's   Pen. 01 05, 2018 2:31 am

[note]Aš viską sutvarkysiu, kai išsiaiškinsiu, kaip jam padėt. Nebus net įbrėžimo likę, pamatysi [/note]

Atgal į viršų Go down
CREDIT : katele
CLAIM : Diego Barrueco
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Johnson's   Pen. 01 05, 2018 3:14 am

[note]Claudia ligoninėje, Evanstone. Greičiau ten būk.[/note]
Atgal į viršų Go down
Claudia Rose Johnson
GGRYFFINDOR PREFECT(0)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Johnson's   Kv. 01 11, 2018 11:49 pm

[note]Lukai, man reikia poros tūkstančių.[/note]
[note]Emergency.[/note]
[note]Nieko neklausinėk, grąžinsiu. <3 [/note]

Atgal į viršų Go down
Claudia Rose Johnson
GGRYFFINDOR PREFECT(0)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Johnson's   Pen. 01 12, 2018 12:30 am

[note]Jo ir prižiūrėk William savaitę... probs. Turėtume per tiek laiko su Reuben susisukt. Ai ir pranešk mokyklos direktoriui, kad išvyko į kelionę su manim Reu. Ačiū. myliux[/note]
[note]Nepamiršk pamaitint Lunos[/note]

Atgal į viršų Go down
Claudia Rose Johnson
GGRYFFINDOR PREFECT(0)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Johnson's   Tr. 01 17, 2018 12:58 pm

[note]Pasivogiau iš tavo xatos Luną, vistiek man išeiginės. Myliu lops [/note]

Atgal į viršų Go down
Claudia Rose Johnson
GGRYFFINDOR PREFECT(0)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Johnson's   Tr. 01 17, 2018 2:27 pm

[note]Tu net katino šūdų iš dėžutės nesugebėjai išvalyt, tai išverčiau dėžę virtuvėj ant stalo, kad išmoktum susirinkt asmeninius šūdus paskui save [/note]

Atgal į viršų Go down
Claudia Rose Johnson
GGRYFFINDOR PREFECT(0)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Johnson's   Tr. 01 17, 2018 2:30 pm

[note]Aš tau sakau, kad pats išsivalysi Lunos šūdus, o kuo ilgiau delsi - tuo labiau kvapas įsigers namuose [/note]

Atgal į viršų Go down
Sponsored content
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Johnson's   

Atgal į viršų Go down

Johnson's
Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Atgal į viršų 
Puslapis 46Pereiti prie : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
DC :: ▲TELEFONAI-
Pereiti į: