rodiklisrodiklis  CalendarCalendar  DUKDUK  IeškotiIeškoti  Narių sąrašasNarių sąrašas  Vartotojų grupėsVartotojų grupės  RegistruotisRegistruotis  PrisijungtiPrisijungti  

Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimąShare | 

VEIKĖJŲ VEIDAI

Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Go down 
Pereiti prie : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AutoriusPranešimas
Hazel Tessa Jennson
RRAVENCLAW (103)

CREDIT : xdarkestshadow & maliblue
OTHER CHARS I HAVE : L, A, N.
CLAIM : taissa farmiga
ABOUT CHARACTER : Nuo vaikystės kenčia asmenybės susidvejinimo sutrikimą, todėl geria vaistus simptomams palengvinti. Iš esmės nepiktybiška, nesikiša į ne savo reikalus ir mieliau galvoja apie tai, kaip ramiai lovoje paskaitys knygą, o ne lėks į klubą išgerti su draugais. Visgi, jei kartais pamiršta išgerti tabletę, tampa visiškai kitokia savo versija. Dažniausiai apatiška, tačiau pasitaiko atvejų, kai Hazel tampa ir itin agresyvi, o kažką nuskriausti jai nebūtų didelė problema. Kadangi pati nesuvokia ką sugeba padaryti praradusi blaivų protą, apskritai stengiasi per daug su žmonėmis nekontaktuoti, vardan jų saugumo.
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: VEIKĖJŲ VEIDAI    Sk. 09 30, 2018 5:44 pm

Don't you know I'm no good for you? I've learned to lose you can't afford to tore my shirt to stop you bleeding but nothing ever stops you leaving.

Atgal į viršų Go down
Peržiūrėti vartotojo aprašymą
CREDIT : tempermentol, MALIBLUE
OTHER CHARS I HAVE : eik ir suskaičiuok
CLAIM : Cavill
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: VEIKĖJŲ VEIDAI    Sk. 09 30, 2018 9:39 pm

Kodas:
<m>Henry Cavill</m> - Damian John Weylyn

o Jeffrey Dean Morgan išimkit

Submit to death, death of your ambitions and favourite wishes every day and death of your whole body in the end: submit with every fibre of your being, and you will find eternal life

Atgal į viršų Go down
Hazel Tessa Jennson
RRAVENCLAW (103)

CREDIT : xdarkestshadow & maliblue
OTHER CHARS I HAVE : L, A, N.
CLAIM : taissa farmiga
ABOUT CHARACTER : Nuo vaikystės kenčia asmenybės susidvejinimo sutrikimą, todėl geria vaistus simptomams palengvinti. Iš esmės nepiktybiška, nesikiša į ne savo reikalus ir mieliau galvoja apie tai, kaip ramiai lovoje paskaitys knygą, o ne lėks į klubą išgerti su draugais. Visgi, jei kartais pamiršta išgerti tabletę, tampa visiškai kitokia savo versija. Dažniausiai apatiška, tačiau pasitaiko atvejų, kai Hazel tampa ir itin agresyvi, o kažką nuskriausti jai nebūtų didelė problema. Kadangi pati nesuvokia ką sugeba padaryti praradusi blaivų protą, apskritai stengiasi per daug su žmonėmis nekontaktuoti, vardan jų saugumo.
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: VEIKĖJŲ VEIDAI    Sk. 09 30, 2018 9:55 pm

tuoj

Don't you know I'm no good for you? I've learned to lose you can't afford to tore my shirt to stop you bleeding but nothing ever stops you leaving.

Atgal į viršų Go down

CLAIM : Juan Luis Londoño Arias
LOVE OF YOUR LIFE : When I saw you I fell in love, and you smiled because you knew
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: VEIKĖJŲ VEIDAI    Pen. 10 05, 2018 6:17 pm

Kodas:
<f>Juan Luis Londoño Arias</f> - Adrian Castillo

Atgal į viršų Go down
Benjamin Jackson Black
GHOGWARTS PROFESSOR

CREDIT : maliblue
OTHER CHARS I HAVE : pasimečiau
CLAIM : Colton Haynes ♥
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: VEIKĖJŲ VEIDAI    Pen. 10 05, 2018 6:18 pm

Tuoj O gal norėtum pasikeisti vardą? Labai maišosi, kai forume du vienodi

The older I get the more I realize spending time alone is soothing. It’s not a bad thing to spend time alone with your thoughts and turning off the distractions around you. Being able to be comfortable with who you are and letting yourself just be. That’s what I’ve realized. Cause one day your 21 and your life is never how you imagined. The places you see and the relationships you make is incredible. It’s inspiring. But remember to take time to you. Remember to just breathe.
Atgal į viršų Go down
Peržiūrėti vartotojo aprašymą http://sunsain.livejournal.com/

CREDIT : KODUOTĖ - STARBOY ;
CLAIM : Anitta
ABOUT CHARACTER : Savanaudė, kietakaktė ir labai užsispyrusi tamsiaplaukė. Tokios kaip jinai nepavarinėsi iš kampo į kampą, nes dar ims ir netyčia nusuks sprandą vienos rankos mostu.
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: VEIKĖJŲ VEIDAI    Pen. 10 05, 2018 6:19 pm

Kodas:
<f>Anitta</f> -Ariadna Thalía de Macedo

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Atgal į viršų Go down
Benjamin Jackson Black
GHOGWARTS PROFESSOR

OTHER CHARS I HAVE : pasimečiau
CLAIM : Colton Haynes ♥
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: VEIKĖJŲ VEIDAI    Pen. 10 05, 2018 6:23 pm

tuoj

The older I get the more I realize spending time alone is soothing. It’s not a bad thing to spend time alone with your thoughts and turning off the distractions around you. Being able to be comfortable with who you are and letting yourself just be. That’s what I’ve realized. Cause one day your 21 and your life is never how you imagined. The places you see and the relationships you make is incredible. It’s inspiring. But remember to take time to you. Remember to just breathe.
Atgal į viršų Go down
Peržiūrėti vartotojo aprašymą http://sunsain.livejournal.com/
CREDIT : icon: forbiddendesires/ code: maliblue
CLAIM : Claflin
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: VEIKĖJŲ VEIDAI    Sk. 10 07, 2018 12:15 am

Kodas:
<m>Sam Claflin</m> - Corey Whitlock
Atgal į viršų Go down
Aurièle Bradford-Côté
HHUFFLEPUFF (192)

CREDIT : maliblue & xdarkestshadow
OTHER CHARS I HAVE : luke, nicholas, hazel
CLAIM : danielle campbell
LOVE OF YOUR LIFE : have a heart that never hardens, and a temper that never tries and a touch that never hurts
ABOUT CHARACTER : u dont wanna mess up with her
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: VEIKĖJŲ VEIDAI    Sk. 10 07, 2018 12:16 am

you are gone now and when you left, you took the sunlight, the music, and the rain, so now I wait for you to come back and bring with you the joy that I feel missing from life and that only in dreams I seem to find.

Atgal į viršų Go down
Peržiūrėti vartotojo aprašymą http://dangerouscity.forum.st/t12711-here-are-the-monsters-we-pu
Jason Woodward
HHUFFLEPUFF (192)
CREDIT : painofchoco; starboy
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: VEIKĖJŲ VEIDAI    Sk. 10 07, 2018 2:43 pm

Kodas:
<m>KJ Apa</m> - Jason Woodward

mačiau, kad veikėjas su šiuo veidu senai lankėsi ir nepranešė, tai tikiuosi, kad galima jį paimt :D

Doesn’t matter what you did, or what you were. If you go out there, you fight, and you fight to kill. Stay in here, you’re good. I’ll send your brother to come find you. But if you step out that door, you are an Avenger.
Atgal į viršų Go down
Claudia Rose Johnson
GGRYFFINDOR PREFECT(102)

CREDIT : maliblue♥
CLAIM : Madelaine Grobbelaar Petsch
LOVE OF YOUR LIFE : Brothers are like streetlights along the road, they don’t make distance any shorter but they light up the path and make the walk worthwhile. - Reuben, Luke&William♥
ABOUT CHARACTER : She's it... She's the best of both worlds. She's that independent, focused, ambitious queen. She's a boss. She can handle her own. And she's as alpha as they come. But at the same time, she knows where to draw the line and be a woman. She has a soft, submissive side, with a heart of gold. She's affectionate, passionate and extremely sexual. She knows how to take care of a man. She's spiritual, selfless and understands the definition of unconditional love. She's it. She's the best of both worlds. And whoever God decides to send her, will be luckiest man alive.
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: VEIKĖJŲ VEIDAI    Sk. 10 07, 2018 2:56 pm

TOUCH ME LIKE YOU TOUCH NOBODY, PUT YOUR HANDS ALL UP ON ME. TIRED OF HEARING SORRY. KISS AND MAKE, KISS, KISS AND MAKE UP. HOW ABOUT WE LEAVE THIS PARTY? 'CAUSE ALL I WANT IS YOU UP ON ME.

Atgal į viršų Go down
Peržiūrėti vartotojo aprašymą http://dangerouscity.forum.st/t11014-painofchoco
Grethe Daniella Tumor
SSLYTHERIN (180)

CLAIM : E.C
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: VEIKĖJŲ VEIDAI    Sk. 10 07, 2018 9:04 pm

Grįžtu prie
Kodas:
<f>Camila Mendes</f> - Grethe Daniella Tumor

If you really want this why you acting like a stranger?
I GOT DARKNESS IN MY HEAD...DON’T BELIEVE A WORD YOU SAID...GOT TOO MANY DIFFERENT SIDES...GOT DESIGNER IN YOUR EYES

Atgal į viršų Go down
Luke Johnson
GGRYFFINDOR (102)

CREDIT : tragedysins & maliblue
OTHER CHARS I HAVE : Nicholas, Auriele, Hazel
CLAIM : Dylan O'Brien
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: VEIKĖJŲ VEIDAI    Sk. 10 07, 2018 9:11 pm

You made me insecure, told me I wasn't good enough. But who are you to judge when you're a diamond in the rough?

Atgal į viršų Go down
Peržiūrėti vartotojo aprašymą http://dangerouscity.forum.st/t12711-here-are-the-monsters-we-pu
Camila Lea Clark
RRAVENCLAW (103)

CLAIM : Sarah McDaniel
ABOUT CHARACTER : Camila pakliuvusi į Hogvartsą buvo lengvas taikinys besityčiojantiems iš jos bendraklasiams. Negryno kraujo, kilusi iš gana sunkiai besiverčiančios šeimos, neįprastų - skirtingų spalvų akių savininkė. Draugų praktiškai šioje mokykloje neturėjo, sunku jai čia buvo iki lemtingos akimirkos, kuomet jos čiut neužmušė. Metus teko padaryti pertrauką nuo mokslų, Camila gydėsi, per tą laiką subrendo ir sumoteriškėjo. Lankymąsis pas psichologą po traumos padėjo merginai sustiprėti kaip asmenybei. Visiškai pasikeitusi ir išmokusi pastovėti už save Camila grįžo į Hogvartsą ketindama ten pabaigti mokslus.
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: VEIKĖJŲ VEIDAI    Sk. 10 07, 2018 10:16 pm

Kodas:
<f>SARAH MCDANIEL</f> - Camila Lea Clark

I'm a wandress, I'm a one night stand. Don't belong to no city, Don't belong to no man. I'm the violence in the pouring rain
I'm a hurricane

Atgal į viršų Go down
Nicholas Archibald Davis
GHEAD OF GRYFFINDOR

OTHER CHARS I HAVE : Luke, Aurièle, Hazel
CLAIM : skeet ulrich
LOVE OF YOUR LIFE : i fell in love slowly and then all at once
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: VEIKĖJŲ VEIDAI    Sk. 10 07, 2018 10:19 pm

i am finding my way back to myself again. slowly, patiently, intricately. i am finding roads in between my heart and my mind that connect.

Atgal į viršų Go down
Sponsored content
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: VEIKĖJŲ VEIDAI    

Atgal į viršų Go down

VEIKĖJŲ VEIDAI
Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Atgal į viršų 
Puslapis 56Pereiti prie : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:Jūs galite atsakinėti į pranešimus šiame forume
DC :: COME HERE, WE'LL SHARE OUR BLOOD :: HELLO, LITTLE WOLF-
Pradėti naują temą   Atsakyti į pranešimąPereiti į: