rodiklisrodiklis  CalendarCalendar  DUKDUK  IeškotiIeškoti  Narių sąrašasNarių sąrašas  Vartotojų grupėsVartotojų grupės  RegistruotisRegistruotis  PrisijungtiPrisijungti  

Share | 

~Stanford

Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Go down 
Pereiti prie : 1, 2  Next
AutoriusPranešimas
Achilleus Lucas Stanford
HHUFFLEPUFF PREFECT(192)

CREDIT : out0fmymind / maliblue
OTHER CHARS I HAVE : idk too much
CLAIM : Cole Sprouse
DC
RašytiTemos pavadinimas: ~Stanford   Kv. 08 02, 2018 9:27 pm

Will somebody Let me see the light within the dark trees shadowing? What's happenin'? Lookin' through the glass find the wrong within the past knowin' Oh, we are the youth Cut until it bleeds inside a world without the peace, face it A bit of the truth, the truth

Atgal į viršų Go down
Peržiūrėti vartotojo aprašymą
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

CREDIT : forbiddendesires/maliblue♥
OTHER CHARS I HAVE : ryžikė
CLAIM : Bailee Madison
LOVE OF YOUR LIFE : In a room full of art - I'd still stare at you.
ABOUT CHARACTER : ALEXIS. HOW DO I BEGIN? THE MOST AMAZING GIRL YOU'LL EVER MEET. JUST THE SIGHT OF HER WILL MAKE YOU WEAK AT YOUR KNEES. THERE ISN'T GONNA BE A DAY THAT PASSES THAT SHE DOESN'T CROSS YOUR MIND. SHE'LL STEAL YOUR HEART WITHIN A DAY. ONCE YOU FALL IN LOVE, IT'LL NEVER FADE. HER SMILE COULD LIGHT UP THE WORLD, EVEN ON IT'S DIMMEST OF NIGHTS. SHE MAY BE SHORT, BUT DON'T LET HER HEIGHT FOOL YOU. SHE'LL BUILD YOU UP AS HIGH AS CAN BE, AND HOLD YOU STEADY. WHEN YOU FALL, SHE'LL BE RIGHT THERE TO CATCH. SHE'S SWEET, LOVING, BEAUTIFUL, CARING, AND AN ALL AROUND OUTGOING GIRL. SHE'LL CATCH YOUR EYE, AND YOU'LL HAVE TO DOUBLE TAKE. HER BEAUTY IS OVERWHELMING. SHE'LL TEAR DOWN YOUR DEFENSES, AND BREAK THE WALL YOU'VE HIDDEN YOURSELF BEHIND. HER KISS WILL MAKE YOU WEAK AT YOUR KNEES. YOU'LL BE MESMERIZED. YOUR LOVE FOR HER WILL COMPARE TO NO OTHER. WHILE YOU'RE APART, THE ONLY THING YOU'LL WANT IS FOR HER TO BE HOLDING YOUR HAND, ASLEEP, LYING ON YOUR CHEST. SHE'LL BE YOUR EVERYTHING. YOU'LL GIVE HER EVERYTHING. YOU'LL MAKE HER YOUR WORLD.
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   Kv. 08 02, 2018 9:28 pm

[note]Aloha baby Domintų savaitgalis už Hogvartso ribų? Nežinau šis ar kitas dar, patikslinčiau aišku :D [/note]

We found our place on the branch of an old gum tree. Our feet would sway to a voice in the breeze. And birds would sing on the banks of a narrow stream. These memories will stay with me.

Atgal į viršų Go down
Peržiūrėti vartotojo aprašymą http://dangerouscity.forum.st/t11014-painofchoco Online
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

ABOUT CHARACTER : ALEXIS. HOW DO I BEGIN? THE MOST AMAZING GIRL YOU'LL EVER MEET. JUST THE SIGHT OF HER WILL MAKE YOU WEAK AT YOUR KNEES. THERE ISN'T GONNA BE A DAY THAT PASSES THAT SHE DOESN'T CROSS YOUR MIND. SHE'LL STEAL YOUR HEART WITHIN A DAY. ONCE YOU FALL IN LOVE, IT'LL NEVER FADE. HER SMILE COULD LIGHT UP THE WORLD, EVEN ON IT'S DIMMEST OF NIGHTS. SHE MAY BE SHORT, BUT DON'T LET HER HEIGHT FOOL YOU. SHE'LL BUILD YOU UP AS HIGH AS CAN BE, AND HOLD YOU STEADY. WHEN YOU FALL, SHE'LL BE RIGHT THERE TO CATCH. SHE'S SWEET, LOVING, BEAUTIFUL, CARING, AND AN ALL AROUND OUTGOING GIRL. SHE'LL CATCH YOUR EYE, AND YOU'LL HAVE TO DOUBLE TAKE. HER BEAUTY IS OVERWHELMING. SHE'LL TEAR DOWN YOUR DEFENSES, AND BREAK THE WALL YOU'VE HIDDEN YOURSELF BEHIND. HER KISS WILL MAKE YOU WEAK AT YOUR KNEES. YOU'LL BE MESMERIZED. YOUR LOVE FOR HER WILL COMPARE TO NO OTHER. WHILE YOU'RE APART, THE ONLY THING YOU'LL WANT IS FOR HER TO BE HOLDING YOUR HAND, ASLEEP, LYING ON YOUR CHEST. SHE'LL BE YOUR EVERYTHING. YOU'LL GIVE HER EVERYTHING. YOU'LL MAKE HER YOUR WORLD.
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   Kv. 08 02, 2018 9:31 pm

[note]Maisto bus, bet ir kompanija išrinksiu aš... tai negalėsi raukyt snukio, iškart pasakau :D [/note]

We found our place on the branch of an old gum tree. Our feet would sway to a voice in the breeze. And birds would sing on the banks of a narrow stream. These memories will stay with me.

Atgal į viršų Go down
Peržiūrėti vartotojo aprašymą http://dangerouscity.forum.st/t11014-painofchoco Online
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   Kv. 08 02, 2018 9:34 pm

[note]Aš labai noriu jums visiems parodyt viena vietelę ir labai tikiuosi, kad visi dalyvausit. TU YPAČ. [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   Kv. 08 02, 2018 9:37 pm

[note]Galim Sylva vakarui pasisamdyt tho ? :DDDD [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   Kv. 08 02, 2018 10:43 pm

[note]Tai tu su ja susiderink food fiestą, aš pakalbėsiu su William dėl jo sesers paslaugų, žinau, kad Claudia moka teleportuotis dėl to savo globotinio kur turi :D arba tu galėtum su ja pasikalbėt? ji tavo draugė kiek pamenu xd[/note]

Atgal į viršų Go down
Claudia Rose Johnson
GGRYFFINDOR PREFECT(102)

CREDIT : maliblue♥
CLAIM : Madelaine Grobbelaar Petsch
LOVE OF YOUR LIFE : Brothers are like streetlights along the road, they don’t make distance any shorter but they light up the path and make the walk worthwhile. - Reuben, Luke&William♥
ABOUT CHARACTER : She's it... She's the best of both worlds. She's that independent, focused, ambitious queen. She's a boss. She can handle her own. And she's as alpha as they come. But at the same time, she knows where to draw the line and be a woman. She has a soft, submissive side, with a heart of gold. She's affectionate, passionate and extremely sexual. She knows how to take care of a man. She's spiritual, selfless and understands the definition of unconditional love. She's it. She's the best of both worlds. And whoever God decides to send her, will be luckiest man alive.
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   Sk. 08 12, 2018 11:40 am

[note]Ką vaikas? Girdėjau prefekto pareigas gavai, o bestulei pasakyt tai nereikia, jo? :))) Gal sakau prefektų vonia reikia tokia proga išbandyt, šampės atsidaryt ir aplaistyt?     [/note]

TOUCH ME LIKE YOU TOUCH NOBODY, PUT YOUR HANDS ALL UP ON ME. TIRED OF HEARING SORRY. KISS AND MAKE, KISS, KISS AND MAKE UP. HOW ABOUT WE LEAVE THIS PARTY? 'CAUSE ALL I WANT IS YOU UP ON ME.

Atgal į viršų Go down
Peržiūrėti vartotojo aprašymą http://dangerouscity.forum.st/t11014-painofchoco
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   Sk. 08 12, 2018 9:45 pm

[note]Cit tu tik, gerai :DDDD čia ne tai, apie ką tu galvoji :)))) tavo bestulės tepalai xujovi [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   Sk. 08 12, 2018 10:11 pm

[note]hahaha, eik sikt :D[/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   Pir. 08 13, 2018 12:12 am

[note]NU KĄ TU ČIA NUSIŠNEKI :DDDDD aš rimtai, xujovas tepalas tavo bestulės, viskas :DDD pats tu kaip #couplegoals gerai? -.- IR NIEKO DAUGIAU NEKOMENTUOK, AČIŪ[/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   Pir. 08 13, 2018 11:43 am

[note]Gerai nu, prašau baik kabinėtis :D tai tuuu su manim nesifotkini, i'm always ready ;))) jis ne mano vyras, baik stradalint nu :DDD pamiršai jau mano gyvenimo goal: alone with 20 cats ;) [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   Pir. 08 13, 2018 11:54 am

[note]Kodėl tu toks nenormalus nu? :DDDDD nekalbėsiu su tavim šitom temom [/note]
[note]WAIT WHAT?? PREFEKTAS?[/note]
[note]Aaaaaa baby!! I'm so proud of youuuu yasss yasss yass! Pirksim blynų tortą ir apsaldinsim tavo naujas pareigas![/note]
[note]Ai tai aš tavo? A Claudia nepavydės? :DDD [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   Pir. 08 13, 2018 12:26 pm

[note]nu wtf, baik :D nedaryk man gėdos[/note]
[note]Tai sakiaaaau, kad dar nežinau kurį savaitgalį, bet jaučiu ant gimtadienio mano ten susimatysim baby <3 tai tada ir paminėsim viską ;) [/note]
[note]žinau aš tą tavo bestuliai, mačiau ne kartą kaip dingstat kažkur kartu, vos išlakat daugiau nei dvi taureles kokio stipresnio gėrimo ;))) [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   Pir. 08 13, 2018 2:05 pm

[note]Nu tai va, būk kietas vyras ir nerašyk ten, kur nereikia :D [/note]
[note]Maaan nieko nereikia, svarbu tu būtinai pasirodyk ir man to pilnai užteks  [/note]
[note]Right :DD atsirado žvaigždžių stebėtojas didysis ble :DDDDD ai gal nereikia, man gerai ir taip :D neduok dieve apsivemčiau pamačius tave nuogą       [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   Pir. 08 13, 2018 3:01 pm

[note]nu iš kur tu tokias išvadas pasidarai? :DDDDDD atrodo su žmonėm negaliu nuotraukų įsikelt, nes iškarto simpatijos ir pan shit, why u do this? :DD[/note]
[note]Dovanų kuponą blynų restorane paimčiau tada :D [/note]
[note]RIGHT pernelyg matyt bijau nusivilt, broliuk ;) [/note]

Atgal į viršų Go down
Sponsored content
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   

Atgal į viršų Go down

~Stanford
Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Atgal į viršų 
Puslapis 12Pereiti prie : 1, 2  Next

Permissions in this forum:Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
DC :: ▲TELEFONAI-
Pereiti į: