rodiklisrodiklis  CalendarCalendar  DUKDUK  IeškotiIeškoti  Narių sąrašasNarių sąrašas  Vartotojų grupėsVartotojų grupės  RegistruotisRegistruotis  PrisijungtiPrisijungti  

~Stanford

Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Go down 
Pereiti prie : 1, 2, 3  Next
AutoriusPranešimas
Achilleus Theo Odinson
~Stanford Tumblr_pmx9ejBSZV1qb3mfao1_540
CREDIT : painofchoco & maliblue
OTHER CHARS I HAVE : Tell me somethin', girl Are you happy in this modern world? Or do you need more? Is there somethin' else you're searchin' for? I'm falling In all the good times I find myself Longin' for change And in the bad times I fear myself...Jennifer ♥
CLAIM : Cole Sprouse
DC
RašytiTemos pavadinimas: ~Stanford   ~Stanford Icon_minitimeKv. 08 02, 2018 9:27 pm

~Stanford 1087254873

I'm a sucker for you You say the word and I'll go anywhere blindly I'm a sucker for you, yeah Any road you take, you know that you'll find me I am a sucker for all the subliminal things No one knows about you (About you), about you (About you) And you're making the typical me break my typical rules It's true, I'm a sucker for you, yeah

Atgal į viršų Go down
Peržiūrėti vartotojo aprašymą
Alexis Évelyne Weylyn
~Stanford Tumblr_n2c1quQZfC1t0c783o9_250
CREDIT : katele/maliblue/painofchoco
OTHER CHARS I HAVE : ryžikė
LOVE OF YOUR LIFE : That casual kiss on my cheek would have meant nothing up until recently, I realized I was in love with him. Not that, 'I love you, man,' type of love. Nope. I was ass over teacup in love with my best friend. The 'let's get married and grow old together' type of love. -T.M.M.
ABOUT CHARACTER : ALEXIS. HOW DO I BEGIN? THE MOST AMAZING GIRL YOU'LL EVER MEET. JUST THE SIGHT OF HER WILL MAKE YOU WEAK AT YOUR KNEES. THERE ISN'T GONNA BE A DAY THAT PASSES THAT SHE DOESN'T CROSS YOUR MIND. SHE'LL STEAL YOUR HEART WITHIN A DAY. ONCE YOU FALL IN LOVE, IT'LL NEVER FADE. HER SMILE COULD LIGHT UP THE WORLD, EVEN ON IT'S DIMMEST OF NIGHTS. SHE MAY BE SHORT, BUT DON'T LET HER HEIGHT FOOL YOU. SHE'LL BUILD YOU UP AS HIGH AS CAN BE, AND HOLD YOU STEADY. WHEN YOU FALL, SHE'LL BE RIGHT THERE TO CATCH. SHE'S SWEET, LOVING, BEAUTIFUL, CARING, AND AN ALL AROUND OUTGOING GIRL. SHE'LL CATCH YOUR EYE, AND YOU'LL HAVE TO DOUBLE TAKE. HER BEAUTY IS OVERWHELMING. SHE'LL TEAR DOWN YOUR DEFENSES, AND BREAK THE WALL YOU'VE HIDDEN YOURSELF BEHIND. HER KISS WILL MAKE YOU WEAK AT YOUR KNEES. YOU'LL BE MESMERIZED. YOUR LOVE FOR HER WILL COMPARE TO NO OTHER. WHILE YOU'RE APART, THE ONLY THING YOU'LL WANT IS FOR HER TO BE HOLDING YOUR HAND, ASLEEP, LYING ON YOUR CHEST. SHE'LL BE YOUR EVERYTHING. YOU'LL GIVE HER EVERYTHING. YOU'LL MAKE HER YOUR WORLD.
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   ~Stanford Icon_minitimeKv. 08 02, 2018 9:28 pm

[note]Aloha baby ~Stanford 2109348208 Domintų savaitgalis už Hogvartso ribų? Nežinau šis ar kitas dar, patikslinčiau aišku :D [/note]

Just poquito, to get you hooked on all of this
Like qué rico, just enough to make a mess, But you know, you can't resist.

Atgal į viršų Go down
Peržiūrėti vartotojo aprašymą http://dangerouscity.forum.st/t11014-painofchoco
Alexis Évelyne Weylyn
LOVE OF YOUR LIFE : That casual kiss on my cheek would have meant nothing up until recently, I realized I was in love with him. Not that, 'I love you, man,' type of love. Nope. I was ass over teacup in love with my best friend. The 'let's get married and grow old together' type of love. -T.M.M.
ABOUT CHARACTER : ALEXIS. HOW DO I BEGIN? THE MOST AMAZING GIRL YOU'LL EVER MEET. JUST THE SIGHT OF HER WILL MAKE YOU WEAK AT YOUR KNEES. THERE ISN'T GONNA BE A DAY THAT PASSES THAT SHE DOESN'T CROSS YOUR MIND. SHE'LL STEAL YOUR HEART WITHIN A DAY. ONCE YOU FALL IN LOVE, IT'LL NEVER FADE. HER SMILE COULD LIGHT UP THE WORLD, EVEN ON IT'S DIMMEST OF NIGHTS. SHE MAY BE SHORT, BUT DON'T LET HER HEIGHT FOOL YOU. SHE'LL BUILD YOU UP AS HIGH AS CAN BE, AND HOLD YOU STEADY. WHEN YOU FALL, SHE'LL BE RIGHT THERE TO CATCH. SHE'S SWEET, LOVING, BEAUTIFUL, CARING, AND AN ALL AROUND OUTGOING GIRL. SHE'LL CATCH YOUR EYE, AND YOU'LL HAVE TO DOUBLE TAKE. HER BEAUTY IS OVERWHELMING. SHE'LL TEAR DOWN YOUR DEFENSES, AND BREAK THE WALL YOU'VE HIDDEN YOURSELF BEHIND. HER KISS WILL MAKE YOU WEAK AT YOUR KNEES. YOU'LL BE MESMERIZED. YOUR LOVE FOR HER WILL COMPARE TO NO OTHER. WHILE YOU'RE APART, THE ONLY THING YOU'LL WANT IS FOR HER TO BE HOLDING YOUR HAND, ASLEEP, LYING ON YOUR CHEST. SHE'LL BE YOUR EVERYTHING. YOU'LL GIVE HER EVERYTHING. YOU'LL MAKE HER YOUR WORLD.
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   ~Stanford Icon_minitimeKv. 08 02, 2018 9:31 pm

[note]Maisto bus, bet ir kompanija išrinksiu aš... tai negalėsi raukyt snukio, iškart pasakau :D [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   ~Stanford Icon_minitimeKv. 08 02, 2018 9:34 pm

[note]Aš labai noriu jums visiems parodyt viena vietelę ir labai tikiuosi, kad visi dalyvausit. TU YPAČ. ~Stanford 182181263 [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   ~Stanford Icon_minitimeKv. 08 02, 2018 9:37 pm

[note]Galim Sylva vakarui pasisamdyt tho ? :DDDD [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   ~Stanford Icon_minitimeKv. 08 02, 2018 10:43 pm

[note]Tai tu su ja susiderink food fiestą, aš pakalbėsiu su William dėl jo sesers paslaugų, žinau, kad Claudia moka teleportuotis dėl to savo globotinio kur turi :D arba tu galėtum su ja pasikalbėt? ji tavo draugė kiek pamenu xd[/note]

Atgal į viršų Go down
Heather Mariah Anderson
CREDIT : maliblue/just♥
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   ~Stanford Icon_minitimeSk. 08 12, 2018 11:40 am

[note]Ką vaikas? Girdėjau prefekto pareigas gavai, o bestulei pasakyt tai nereikia, jo? :))) Gal sakau prefektų vonia reikia tokia proga išbandyt, šampės atsidaryt ir aplaistyt?  ~Stanford 15722106  ~Stanford 15722106 [/note]

When you laid your eyes on me, you was excited and I was the fuel to your flame,
I ignited. Then you stole my heart, that's the heart of a lion. 
So fuck all this shit, let's just start up a riot
Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   ~Stanford Icon_minitimeSk. 08 12, 2018 9:45 pm

[note]Cit tu tik, gerai :DDDD čia ne tai, apie ką tu galvoji :)))) tavo bestulės tepalai xujovi ~Stanford 2624555016 [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   ~Stanford Icon_minitimeSk. 08 12, 2018 10:11 pm

[note]hahaha, eik sikt :D[/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   ~Stanford Icon_minitimePir. 08 13, 2018 12:12 am

[note]NU KĄ TU ČIA NUSIŠNEKI :DDDDD aš rimtai, xujovas tepalas tavo bestulės, viskas :DDD pats tu kaip #couplegoals gerai? -.- IR NIEKO DAUGIAU NEKOMENTUOK, AČIŪ[/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   ~Stanford Icon_minitimePir. 08 13, 2018 11:43 am

[note]Gerai nu, prašau baik kabinėtis :D tai tuuu su manim nesifotkini, i'm always ready ;))) jis ne mano vyras, baik stradalint nu :DDD pamiršai jau mano gyvenimo goal: alone with 20 cats ;) [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   ~Stanford Icon_minitimePir. 08 13, 2018 11:54 am

[note]Kodėl tu toks nenormalus nu? :DDDDD nekalbėsiu su tavim šitom temom [/note]
[note]WAIT WHAT?? PREFEKTAS?[/note]
[note]Aaaaaa baby!! I'm so proud of youuuu ~Stanford 2038475305 ~Stanford 2038475305 ~Stanford 2038475305 ~Stanford 2038475305 yasss yasss yass! Pirksim blynų tortą ir apsaldinsim tavo naujas pareigas![/note]
[note]Ai tai aš tavo? ~Stanford 15722106 ~Stanford 15722106 A Claudia nepavydės? :DDD [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   ~Stanford Icon_minitimePir. 08 13, 2018 12:26 pm

[note]nu wtf, baik :D nedaryk man gėdos[/note]
[note]Tai sakiaaaau, kad dar nežinau kurį savaitgalį, bet jaučiu ant gimtadienio mano ten susimatysim baby <3 tai tada ir paminėsim viską ;) [/note]
[note]žinau aš tą tavo bestuliai, mačiau ne kartą kaip dingstat kažkur kartu, vos išlakat daugiau nei dvi taureles kokio stipresnio gėrimo ;))) [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   ~Stanford Icon_minitimePir. 08 13, 2018 2:05 pm

[note]Nu tai va, būk kietas vyras ir nerašyk ten, kur nereikia :D [/note]
[note]Maaan nieko nereikia, svarbu tu būtinai pasirodyk ir man to pilnai užteks ~Stanford 2038475305  [/note]
[note]Right :DD atsirado žvaigždžių stebėtojas didysis ble :DDDDD ai gal nereikia, man gerai ir taip :D neduok dieve apsivemčiau pamačius tave nuogą  ~Stanford 1647179402  ~Stanford 1647179402  ~Stanford 1647179402 [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   ~Stanford Icon_minitimePir. 08 13, 2018 3:01 pm

[note]nu iš kur tu tokias išvadas pasidarai? :DDDDDD atrodo su žmonėm negaliu nuotraukų įsikelt, nes iškarto simpatijos ir pan shit, why u do this? :DD[/note]
[note]Dovanų kuponą blynų restorane paimčiau tada :D [/note]
[note]RIGHT ~Stanford 1647179402 ~Stanford 1647179402 ~Stanford 1647179402 pernelyg matyt bijau nusivilt, broliuk ;) ~Stanford 2109348208 [/note]

Atgal į viršų Go down
Sponsored content
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: ~Stanford   ~Stanford Icon_minitime

Atgal į viršų Go down

~Stanford
Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Atgal į viršų 
Puslapis 13Pereiti prie : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
DC :: ▲SNAPCHAT-
Pereiti į: