rodiklisrodiklis  CalendarCalendar  DUKDUK  IeškotiIeškoti  Narių sąrašasNarių sąrašas  Vartotojų grupėsVartotojų grupės  RegistruotisRegistruotis  PrisijungtiPrisijungti  

Share | 

Adrian B.

Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Go down 
Pereiti prie : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AutoriusPranešimas
Rosalie 'Rose' Blanche
RRAVENCLAW (103)

OTHER CHARS I HAVE : Allison
CLAIM : Carpenter
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Adrian B.   Tr. 08 08, 2018 3:41 pm

[note]Spėju bandei jas atimt ir dėl to kilo visas mėtymasis puodeliais, m?[/note]

AND ONE TAUGHT ME PAIN, NOW, I'M SO AMAZING. THANK YOU, NEXT.
Atgal į viršų Go down
Peržiūrėti vartotojo aprašymą
Rosalie 'Rose' Blanche
RRAVENCLAW (103)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Adrian B.   Tr. 08 08, 2018 3:49 pm

[note]??? Tai ko susipykot?[/note]

Atgal į viršų Go down
Rosalie 'Rose' Blanche
RRAVENCLAW (103)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Adrian B.   Tr. 08 08, 2018 4:11 pm

[note]Gali atvykt į Trafalgaro skverą[/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

CREDIT : maliblue/painofchoco
OTHER CHARS I HAVE : ryžikė
LOVE OF YOUR LIFE : In a room full of art - I'd still stare at you.
ABOUT CHARACTER : ALEXIS. HOW DO I BEGIN? THE MOST AMAZING GIRL YOU'LL EVER MEET. JUST THE SIGHT OF HER WILL MAKE YOU WEAK AT YOUR KNEES. THERE ISN'T GONNA BE A DAY THAT PASSES THAT SHE DOESN'T CROSS YOUR MIND. SHE'LL STEAL YOUR HEART WITHIN A DAY. ONCE YOU FALL IN LOVE, IT'LL NEVER FADE. HER SMILE COULD LIGHT UP THE WORLD, EVEN ON IT'S DIMMEST OF NIGHTS. SHE MAY BE SHORT, BUT DON'T LET HER HEIGHT FOOL YOU. SHE'LL BUILD YOU UP AS HIGH AS CAN BE, AND HOLD YOU STEADY. WHEN YOU FALL, SHE'LL BE RIGHT THERE TO CATCH. SHE'S SWEET, LOVING, BEAUTIFUL, CARING, AND AN ALL AROUND OUTGOING GIRL. SHE'LL CATCH YOUR EYE, AND YOU'LL HAVE TO DOUBLE TAKE. HER BEAUTY IS OVERWHELMING. SHE'LL TEAR DOWN YOUR DEFENSES, AND BREAK THE WALL YOU'VE HIDDEN YOURSELF BEHIND. HER KISS WILL MAKE YOU WEAK AT YOUR KNEES. YOU'LL BE MESMERIZED. YOUR LOVE FOR HER WILL COMPARE TO NO OTHER. WHILE YOU'RE APART, THE ONLY THING YOU'LL WANT IS FOR HER TO BE HOLDING YOUR HAND, ASLEEP, LYING ON YOUR CHEST. SHE'LL BE YOUR EVERYTHING. YOU'LL GIVE HER EVERYTHING. YOU'LL MAKE HER YOUR WORLD.
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Adrian B.   Pen. 08 10, 2018 3:13 pm

[note]Tai... tau reikia to namelio?   [/note]

add a little sugar, they say... be a little sweeter, they say. gotta give and take, but i say 'this time it's my way, ah, my way'. be a little proper, they say, speak a little softer, they say.... gotta be a lady, but i say 'this time it's my way'.

Atgal į viršų Go down
Peržiūrėti vartotojo aprašymą http://dangerouscity.forum.st/t11014-painofchoco Online
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

ABOUT CHARACTER : ALEXIS. HOW DO I BEGIN? THE MOST AMAZING GIRL YOU'LL EVER MEET. JUST THE SIGHT OF HER WILL MAKE YOU WEAK AT YOUR KNEES. THERE ISN'T GONNA BE A DAY THAT PASSES THAT SHE DOESN'T CROSS YOUR MIND. SHE'LL STEAL YOUR HEART WITHIN A DAY. ONCE YOU FALL IN LOVE, IT'LL NEVER FADE. HER SMILE COULD LIGHT UP THE WORLD, EVEN ON IT'S DIMMEST OF NIGHTS. SHE MAY BE SHORT, BUT DON'T LET HER HEIGHT FOOL YOU. SHE'LL BUILD YOU UP AS HIGH AS CAN BE, AND HOLD YOU STEADY. WHEN YOU FALL, SHE'LL BE RIGHT THERE TO CATCH. SHE'S SWEET, LOVING, BEAUTIFUL, CARING, AND AN ALL AROUND OUTGOING GIRL. SHE'LL CATCH YOUR EYE, AND YOU'LL HAVE TO DOUBLE TAKE. HER BEAUTY IS OVERWHELMING. SHE'LL TEAR DOWN YOUR DEFENSES, AND BREAK THE WALL YOU'VE HIDDEN YOURSELF BEHIND. HER KISS WILL MAKE YOU WEAK AT YOUR KNEES. YOU'LL BE MESMERIZED. YOUR LOVE FOR HER WILL COMPARE TO NO OTHER. WHILE YOU'RE APART, THE ONLY THING YOU'LL WANT IS FOR HER TO BE HOLDING YOUR HAND, ASLEEP, LYING ON YOUR CHEST. SHE'LL BE YOUR EVERYTHING. YOU'LL GIVE HER EVERYTHING. YOU'LL MAKE HER YOUR WORLD.
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Adrian B.   Pen. 08 10, 2018 3:22 pm

[note]Wow. Mieliau koledžo taškus muši nei dienai paminsi principus? [/note]

add a little sugar, they say... be a little sweeter, they say. gotta give and take, but i say 'this time it's my way, ah, my way'. be a little proper, they say, speak a little softer, they say.... gotta be a lady, but i say 'this time it's my way'.

Atgal į viršų Go down
Peržiūrėti vartotojo aprašymą http://dangerouscity.forum.st/t11014-painofchoco Online
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Adrian B.   Pen. 08 10, 2018 3:30 pm

[note]Ar aš kalta, kad elgiesi kaip vaikas? i take care of u, not your house tbh.[/note]
[note]Va būtent ten ir švęsk! bus protingiausias tavo sprendimas ever ;)[/note]
[note]tai jau vistiek pasiėmei ką norėjai [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Adrian B.   Pen. 08 10, 2018 3:35 pm

[note]Tai jo jo, aš kalta as usual ane? Nes ponaitis Black niekuomet nesugeba į situaciją pažiūrėt iš šono ir kalbėt ŽMOGIŠKAI[/note]
[note]... amm whut? why should i? [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Adrian B.   Pen. 08 10, 2018 3:47 pm

[note]Nes tau rūpi tik žodžiai tabletės, rijimas ir savižudybė. Tu tiesiog nesuvoki, jog padariau klaidą ir to gailiuosi ir pastoviai įsivaizduoji, kad kartą vos nepakračius kojų, ketinu vėl taip pat pasielgti. Neatrodo, kad supranti jų teikiama paskirtį. Visos tabletės gali žmogų pražudyt, jeigu jos yra neatsakingai geriamos. Puti iš musės dramblį čia dabar.[/note]
[note]Neatsakei į mano klausimą. [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Adrian B.   Pen. 08 10, 2018 3:55 pm

[note]Tai jeigu RŪPĖJAU, kodėl taip sunku suprast, kad jos man nekenkia, o padeda išmušt visas debiliškas mintis iš galvos...? [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Adrian B.   Pen. 08 10, 2018 4:03 pm

[note]Nu jsn. [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Adrian B.   Pen. 08 10, 2018 4:08 pm

[note]SENT A LOCATION[/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Adrian B.   Pen. 08 10, 2018 4:12 pm

[note]Jeigu norėsi pasikalbėt, lauksiu ten. [/note]

Atgal į viršų Go down
Alyssa Maria Johnsonxxxx
MMINISTRY OF MAGIC
CREDIT : CREDIT: ST★RGAZING/Starboy
CLAIM : KATRINA LILWALL
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Adrian B.   Št. 08 11, 2018 9:05 pm

[note]you're an idiot [/note]

I know it feels like you have all the time in the world, but you don’t. So stop playing it so cool. Catch the moments of your life. Catch them while you’re young and quick...
Atgal į viršų Go down
Alyssa Maria Johnsonxxxx
MMINISTRY OF MAGIC
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Adrian B.   Št. 08 11, 2018 9:10 pm

[note]ir kodėl tai mano problema?? [/note]
Atgal į viršų Go down
Alyssa Maria Johnsonxxxx
MMINISTRY OF MAGIC
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Adrian B.   Št. 08 11, 2018 9:20 pm

[note]netgi ruošiaus sutikt prisigert [/note]
[note]bet tada parėjo paskutinė žinutė [/note]
[note]you just blew your chance [/note]

I know it feels like you have all the time in the world, but you don’t. So stop playing it so cool. Catch the moments of your life. Catch them while you’re young and quick...
Atgal į viršų Go down
Sponsored content
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Adrian B.   

Atgal į viršų Go down

Adrian B.
Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Atgal į viršų 
Puslapis 37Pereiti prie : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Permissions in this forum:Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
DC :: ▲TELEFONAI-
Pereiti į: