rodiklisrodiklis  CalendarCalendar  DUKDUK  IeškotiIeškoti  Narių sąrašasNarių sąrašas  Vartotojų grupėsVartotojų grupės  RegistruotisRegistruotis  PrisijungtiPrisijungti  

Share | 

Rosalie

Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Go down 
Pereiti prie : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AutoriusPranešimas
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

CREDIT : maliblue/painofchoco
OTHER CHARS I HAVE : ryžikė
LOVE OF YOUR LIFE : In a room full of art - I'd still stare at you.
ABOUT CHARACTER : ALEXIS. HOW DO I BEGIN? THE MOST AMAZING GIRL YOU'LL EVER MEET. JUST THE SIGHT OF HER WILL MAKE YOU WEAK AT YOUR KNEES. THERE ISN'T GONNA BE A DAY THAT PASSES THAT SHE DOESN'T CROSS YOUR MIND. SHE'LL STEAL YOUR HEART WITHIN A DAY. ONCE YOU FALL IN LOVE, IT'LL NEVER FADE. HER SMILE COULD LIGHT UP THE WORLD, EVEN ON IT'S DIMMEST OF NIGHTS. SHE MAY BE SHORT, BUT DON'T LET HER HEIGHT FOOL YOU. SHE'LL BUILD YOU UP AS HIGH AS CAN BE, AND HOLD YOU STEADY. WHEN YOU FALL, SHE'LL BE RIGHT THERE TO CATCH. SHE'S SWEET, LOVING, BEAUTIFUL, CARING, AND AN ALL AROUND OUTGOING GIRL. SHE'LL CATCH YOUR EYE, AND YOU'LL HAVE TO DOUBLE TAKE. HER BEAUTY IS OVERWHELMING. SHE'LL TEAR DOWN YOUR DEFENSES, AND BREAK THE WALL YOU'VE HIDDEN YOURSELF BEHIND. HER KISS WILL MAKE YOU WEAK AT YOUR KNEES. YOU'LL BE MESMERIZED. YOUR LOVE FOR HER WILL COMPARE TO NO OTHER. WHILE YOU'RE APART, THE ONLY THING YOU'LL WANT IS FOR HER TO BE HOLDING YOUR HAND, ASLEEP, LYING ON YOUR CHEST. SHE'LL BE YOUR EVERYTHING. YOU'LL GIVE HER EVERYTHING. YOU'LL MAKE HER YOUR WORLD.
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Rosalie   Antr. 07 24, 2018 10:46 pm

[note]If you say so :))) Galiu apskritai nieko nesakyt jeigu tau tik nuo to geriau bus. [/note]

add a little sugar, they say... be a little sweeter, they say. gotta give and take, but i say 'this time it's my way, ah, my way'. be a little proper, they say, speak a little softer, they say.... gotta be a lady, but i say 'this time it's my way'.

Atgal į viršų Go down
Peržiūrėti vartotojo aprašymą http://dangerouscity.forum.st/t11014-painofchoco Online
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

ABOUT CHARACTER : ALEXIS. HOW DO I BEGIN? THE MOST AMAZING GIRL YOU'LL EVER MEET. JUST THE SIGHT OF HER WILL MAKE YOU WEAK AT YOUR KNEES. THERE ISN'T GONNA BE A DAY THAT PASSES THAT SHE DOESN'T CROSS YOUR MIND. SHE'LL STEAL YOUR HEART WITHIN A DAY. ONCE YOU FALL IN LOVE, IT'LL NEVER FADE. HER SMILE COULD LIGHT UP THE WORLD, EVEN ON IT'S DIMMEST OF NIGHTS. SHE MAY BE SHORT, BUT DON'T LET HER HEIGHT FOOL YOU. SHE'LL BUILD YOU UP AS HIGH AS CAN BE, AND HOLD YOU STEADY. WHEN YOU FALL, SHE'LL BE RIGHT THERE TO CATCH. SHE'S SWEET, LOVING, BEAUTIFUL, CARING, AND AN ALL AROUND OUTGOING GIRL. SHE'LL CATCH YOUR EYE, AND YOU'LL HAVE TO DOUBLE TAKE. HER BEAUTY IS OVERWHELMING. SHE'LL TEAR DOWN YOUR DEFENSES, AND BREAK THE WALL YOU'VE HIDDEN YOURSELF BEHIND. HER KISS WILL MAKE YOU WEAK AT YOUR KNEES. YOU'LL BE MESMERIZED. YOUR LOVE FOR HER WILL COMPARE TO NO OTHER. WHILE YOU'RE APART, THE ONLY THING YOU'LL WANT IS FOR HER TO BE HOLDING YOUR HAND, ASLEEP, LYING ON YOUR CHEST. SHE'LL BE YOUR EVERYTHING. YOU'LL GIVE HER EVERYTHING. YOU'LL MAKE HER YOUR WORLD.
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Rosalie   Antr. 07 24, 2018 11:07 pm

[note]Ai tai dabar aš mažas vaikas? Įdomu kuri protinguolė pas mus nusprendė išdulkint Nath mintis, kad išpildytų savo buką svajonę apie amžiną meilę, kuomet šis geriausiu atveju būtų tave iškrušęs taip, jog tik dar labiau skaudėtų, vos šis paleistų tave iš savo akiračio. [/note]

add a little sugar, they say... be a little sweeter, they say. gotta give and take, but i say 'this time it's my way, ah, my way'. be a little proper, they say, speak a little softer, they say.... gotta be a lady, but i say 'this time it's my way'.

Atgal į viršų Go down
Peržiūrėti vartotojo aprašymą http://dangerouscity.forum.st/t11014-painofchoco Online
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Rosalie   Antr. 07 24, 2018 11:12 pm

[note]Mhm. Būtinai. [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Rosalie   Tr. 07 25, 2018 12:23 pm

[note]Atsiprašau...? [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Rosalie   Tr. 07 25, 2018 10:52 pm

[note]Nenorėjau taip piktai išsireikšt... labai tavęs jau pasiilgau [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Rosalie   Tr. 07 25, 2018 10:57 pm

[note]Kuriam pasaulio krašte randiesi, babe? [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Rosalie   Kv. 07 26, 2018 12:04 pm

[note]Nenoriu čia sėdėt... too much even for me. What if... hmmm. Aš galėčiau atvaryt ir pasidarom girls night out, kol man visiškai smegenys neišsilydė :)) nueisiu tepalo iki seselės ryt ryte, kad galėčiau kaip didelė varyt į miestuka nešlubuojant :D[/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Rosalie   Kv. 07 26, 2018 12:16 pm

[note]Man tik adresą patikslink iki kur nusigaut kai atvažiuosiu į Londę, bučkis ;*[/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Rosalie   Kv. 07 26, 2018 8:05 pm

[note]Žadam elgtis racionaliai ir neapgalvotai? :))) Nes tada reiktų pradėt pildyt mano pirmų kartų sąrašą ir mėgint nueit patūsint į klubą ;) [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Rosalie   Kv. 07 26, 2018 10:16 pm

[note]sorry, smegenys jau nekanelina man :D for girls night? hmm... spėju reikėtų nusitašyt iki žemės graibymo, be stabdžių tik pirma reikia įeit į tą klubą, kad galima būtų siekt šito tikslo [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Rosalie   Kv. 07 26, 2018 11:09 pm

[note]Pažadu visą naktį būt tavo plus one :D niekur nepaleisiu ir niekur nedingsiu [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Rosalie   Kv. 07 26, 2018 11:13 pm

[note]Negalėčiau :D ką rengsiesi? [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Rosalie   Pen. 07 27, 2018 12:31 am

[note]Svarstau įkišt šikną į suknelę, kad ir kaip man jos nepatinka... idk :DDD [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Rosalie   Pen. 07 27, 2018 2:39 am

[note]Normali tu? mano kojytės visada tvarkingai suglaustos ;) [/note]

Atgal į viršų Go down
Alexis Évelyne Weylyn
HHUFFLEPUFF (192)

DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Rosalie   Pen. 07 27, 2018 2:45 am

[note]tik be pawido scenų, gerai? :DDD būčiau bernas, tai tu jau senai mano būtum [/note]

Atgal į viršų Go down
Sponsored content
DC
RašytiTemos pavadinimas: Re: Rosalie   

Atgal į viršų Go down

Rosalie
Rodyti ankstesnę temą Rodyti sekančią temą Atgal į viršų 
Puslapis 26Pereiti prie : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
DC :: ▲TELEFONAI-
Pereiti į: